Hier vanuit Belfeld - Reisverslag uit Belfeld, Nederland van Pia Strous - WaarBenJij.nu Hier vanuit Belfeld - Reisverslag uit Belfeld, Nederland van Pia Strous - WaarBenJij.nu

Hier vanuit Belfeld

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pia

04 Januari 2010 | Nederland, Belfeld

Hallo iedereen!

Nog maar een paar dagen en dan ga ik afreizen naar India. Bij deze wil ik alvast iedereen bedanken die een bijdrage hebben geleverd voor de projecten in India en alle leuke en lieve reacties die ik krijg over mijn plannen!

De tijd tussen het opgeven voor de reis bij activity international tot nu is echt ontzettend snel gegaan, ik besef dan ook nog steeds niet helemaal dat ik zondagnacht echt richting Brussel(vliegveld) rij. Maar gelukkig krijg ik dat iedere dag minstens 10 keer te horen van iedereen om me heen :D.

Ik ben nu bezig met mijn laatste voorbereidingen. Nog wat laatste spullen kopen en kijken of ik alles goed geregeld heb voor de vlucht etc.

Ik zal jullie de komende drie maanden zoveel mogelijk op de hoogte houden van mijn verblijf in India.
Blijf allemaal gezond en gelukkig hier in Nederland, zodat ik me in india geen zorgen om jullie hoef te maken!

Dit was het wel zo'n beetje wat ik kwijt wilde nu ik nog in Nederland zit, tot het volgende bericht vanuit India!

Groetjes!


  • 04 Januari 2010 - 18:17

    Eveline:

    Hee Pia!

    Oee spannend zeg, het komt nu echt heel dichtbij!
    Ik vind het heel stoer en knap wat je gaat doen.
    Wat een geweldige uitdaging en wat een ervaringen zul je gaan opdoen!
    Ik ga je volgen via je site en ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's!
    Tot zaterdag! xx

  • 04 Januari 2010 - 19:26

    Anita K:

    Hee Pia.

    Ik wist helemaal niet dat je ging reizen! Wat gaaf :) wat ga je daar allemaal uitspoken??

    Heel veel plezier en succes!

    Groetjes Anita

  • 05 Januari 2010 - 09:00

    Jeanny Schots:

    Hallo Pia,

    Wat spannend allemaal....wat een kans...wat een ervaringen...gaaf hoor.
    Héél veel plezier,
    Jeanny

  • 05 Januari 2010 - 19:23

    Els:

    Hey Pia, Pia, Pia!

    Ik wil je een hele fijne, plezierige, leerzame en leuke tijd toe wensen in India.

    Succes met je laatste voorbereidingen, en ik zal de site in de gaten houden.

    xx Els

  • 05 Januari 2010 - 19:58

    Sonja:

    Hee nichtje,

    We hadden je eerste berichtje gemist, hadden dus nog niet door dat het echt gaat gebeuren!! Keigaaf, werk ze daar, maar vooral heel veel plezier gewenst enne... vergeet de norit niet he?! Groetjes uit Suff'n van ons allemaal!!

  • 05 Januari 2010 - 20:19

    Bianca P.:

    Hey cool, heel veel plezier daar Pia. Succes met de laatste voorbereidingen. Het avontuur begint, fijne tijd daar;).
    Groetjes Bianca

  • 06 Januari 2010 - 07:13

    Mariëlle:

    Ha leef nichtje,
    Veer wunsje dich völ plezeer in India. Geniet d'r maar van. Ich bin erg nuujschierig noa dien verhaole en avonture
    oet det verre landj.

    Groetjes en eine dieke knoevel oet Nuujsjtadt,
    Isa,Siem,Thijs,Mariëlle

  • 08 Januari 2010 - 07:27

    Dave:

    Ha schoénzuske,

    Now geit 't toch haos ech gebeure, euver ein paar daag zitse in 't vleegtuúg nao India!Vuuél plezeer dees letste daag in ós erg kalde kikkerlandje (maar toch is det auk ein hiél moei land!)laot dich heej nog maar good verwinne.
    Vind 't ech kei-good van dich desse good werk in ein erm land geis doon!!!

    We zeen ós zondaag,

    Dave

  • 09 Januari 2010 - 14:08

    Inge Van 7:

    heel veel plezier. Geniet ervan!!

  • 11 Januari 2010 - 10:40

    Hanne:

    Ha Pia,

    Op 't moment wao-op ich dit noe sjrief, zits doe as 't allemaol good is, in 't vleegtuug nao 't werme India! Kom good aan, veur huuëre get van dich (asse dao ein internetcafé höbs gevonje)! Asse truuk kumps zorge veur det veur de sjnieje höbbe opgeruumt ;)!

    Leefs Hanne

  • 11 Januari 2010 - 13:41

    Jaimy:

    pia mis dig noe al!

    waal auch veul foto's op dien siteje zette he!

    xoxo

  • 11 Januari 2010 - 18:03

    Eefje:

    Haa meid!

    Enne, goed aangekomen? Vertel vertel!!

    Liefs Eefje

  • 13 Januari 2010 - 11:59

    Elinee:

    Maedje!

    Haop det se good bis aangekomme! Geniet der van! en we huure haopelijk snel van dig!!

    Xje Eline

  • 15 Januari 2010 - 10:02

    Niek:

    Pia beschikt momenteel nog neet euver internet.
    Ze is good aangekomme, uht is doa good werm en ze is flink bergen aan uht beklumme doa...

    GrT!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Belfeld

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 April 2010

3 maanden in India samengevat

07 Maart 2010

7 Maart in India

14 Februari 2010

Week 5

02 Februari 2010

1 maand in India

22 Januari 2010

Eerste bericht vanuit India
Pia

Actief sinds 15 Dec. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 21423

Voorgaande reizen:

26 Februari 2012 - 15 Juni 2012

piainzuidafrika

11 Januari 2010 - 05 April 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: