Uhm, foutje - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Pia Strous - WaarBenJij.nu Uhm, foutje - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Pia Strous - WaarBenJij.nu

Uhm, foutje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pia

24 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Durban

Mijn vorige reisverslag is natuurlijk niet van mijn tweede week in Zuid-Afrika maar mijn 3de en 4de week. Sorry!

• 24 Maart 2012 - 19:36

Wilmy Boonen:

Hoi Pia.
    Ben een wandelvriendin van je mam en een vriendin van tante Toos.
    Lees met veel interesse je verslagen.
    Wat doe je er goed werk en veel indrukken op. Je merkt aan je verslaglegging dat je dit werk met heel je hart en ziel doet.
    Ik zie je nog wel eens via een of andere liefdadigheid stichting zo je werk in Afrika voortzetten, hoewel het thuisfront je natuurlijk niet graag zal missen. Het zijn ook schatjes van kinderen hè ? Wat het weer betreft hebben wij zowat dezelfde temperaturen, dus ook voor ons is het genieten.Kijk weer uit naar je volgende vertelsels. Groetjes en veel succes!!
    PS. Misschien is voor het Engels leren het te zoeken via liedjes, dus zingen maar.

• 24 Maart 2012 - 19:37

Wilmy Boonen:

Oeps vorige reactie was natuurlijk voor je vorige verslag.