Foto's! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Pia Strous - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Pia Strous - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Pia

06 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Durban

Via deze link, kun je een paar foto's bekijken: http://www.mijnalbum.nl/Album-MWKT8DHM

Groetjes Pia

• 06 Maart 2012 - 09:14

Inge:

Heey Pia,

Wat een mooie reisverslagen heb je geschreven! Leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal meemaakt! En met de foto's erbij kunnen we ons denk ik een nog beter beeld proberen te vormen van hoe het daar is. Volgens mij ga je daar fantastisch werk doen!! Heel veel plezier in Kaapstad en dan zullen we binnenkort wel weer lezen hoe het je daar bevallen is.

Heel veel liefs Inge

• 06 Maart 2012 - 10:32

Eline & Roberto:

Ha Pia!

Wat fijn om van je te horen! En zo positief Wauw! De foto's zijn echt sjiek! Wat een schattige kinderen allemaal, hopelijk kun je wat voor ze betekenen!
    Geniet ervan en hou ons op de hoogte!

XX

• 06 Maart 2012 - 17:28

Loes:

Ha tante Pia, wat een lieve en schattige kindjes. Vooral die David is echt om verliefd op te worden!
    Nog veel plezier en succes daar.
    x Loes en een dikke knuffel van Jasper

• 06 Maart 2012 - 22:08

Mam:

Ha meis,
    Wat een prachtige kindjes. Prachtig om wat voor hun te betekenen.
    kus mam

• 07 Maart 2012 - 11:50

H&M:

Hoi Pia,
    Helaas lukt het niet om je foto's te bekijken. Ik zal het bij Mary gaan doen. Groetjes, Marleen.

• 07 Maart 2012 - 14:45

RodaHenkie:

Hallo Pia,
    Leuke foto's, fijn om te weten dat het goed met je gaat. Geniet ervan en veel succes met het goede werk dat je daar doet.
    Henk

• 07 Maart 2012 - 16:06

Sven & Anouk:

Ha doe,

Waat sjoon om zo euver dig te laeze! Volges mig geit ut weer un super reis waere mit veul nuuje ervaringen.
    Geniet der van en veur verheuge os op dien volgende verhaol!!

Dieke kus,
    Sven en Anouk